Kontakt
Dane firmy
Intro Ventures sp. z o.o.
NIP 7011217178
KRS 0001119873
REGON 529330417
Masz pytanie?
Daj nam znać!
FAQ
Czym wyróżnia się kawa speciality?
Kawa speciality to ziarna najwyższej jakości, które zdobywają co najmniej 80 punktów na 100 w ocenie SCA (Specialty Coffee Association). Oceniane są takie aspekty jak smak, aromat, kwasowość, czystość naparu lub brak defektów. Ziarna te pochodzą ze starannie wyselekcjonowanych upraw, gdzie dbałość o każdy etap produkcji gwarantuje unikalne doznania smakowe. Ponadto, kawy speciality wyróżnia pełna transparentność w zakresie sposobu obróbki, odmiany botanicznej czy wysokości upraw.
Jak często wypalana jest kawa w INTRO i jak długo po wypale zachowuje świeżość i najlepszy smak?
Kawę wypalamy regularnie w małych partiach, aby zapewnić jej maksymalną świeżość i tego też możesz oczekiwać od naszych ziaren. Umownie, najlepsze walory smakowe kawa zachowuje ~4-6 tygodni od daty palenia.
Czy oferujecie mielenie kawy?
Mielenie kawy znacznie skraca jej świeżość, negatywnie wpływając przy tym na jej sensorykę. Chcąc zapewnić najlepszą jakość, zdecydowaliśmy się na ten moment nie wprowadzać takiej usługi.
Jakie są możliwości dostawy?
Dostarczamy nasze produkty za pośrednictwem usług InPost, w tym paczkomatów oraz kuriera. Dokładną metodę dostawy możesz wybrać podczas składania zamówienia po dodaniu produktów do koszyka, dostosowując ją do swoich preferencji i potrzeb.
Ile czasu trwa realizacja zamówienia?
Zamówienia realizujemy w dni robocze w przeciągu 72h od ich złożenia. Status oraz historia każdego zamówienia są dostępne po zalogowaniu się na konto w zakładce “historia zamówień”. Po złożeniu zamówienia otrzymasz również szczegółowe informacje na adres e-mail podany podczas składania zamówienia, w tym link do bezpośredniego śledzenia przesyłki.
Czy oferujecie darmową dostawę?
Tak, darmowa dostawa dostępna jest dla zamówień powyżej 185 zł.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT na moje zamówienie?
Tak, wystawiamy fakturę VAT na każde zamówienie. Wystarczy zaznaczyć opcję “zakup na firmę” w danych rozliczeniowych na etapie składania zamówienia oraz podać niezbędne dane firmowe.
Jak mogę nawiązać współpracę z INTRO?
Jesteśmy otwarci na różne formy współpracy – od sprzedaży B2B, po wspólną realizację ciekawych projektów i kampanii. Dlatego, jeśli masz jakiś pomysł z tyłu głowy, to nie trzymaj go w sobie i odezwij się do nas poprzez formularz kontaktowy lub telefon do naszego teamu!